tirsdag 5. mars 2013

pusser litt opp !

Vel vel..pusse opp er vel å ta i, men oppgraderer er vel mer det rette ordet. Siden jeg leier får jeg det ikke heeelt som jeg skulle ønske, men prøver å gjøre det beste ut av det som jeg har. Har endelig fått nye vinduer ( de gamle var fra 1954 ) , og solgte den super fine gamle sjenken min på finn.no. Det er ikke alltid at gamle fine ting er så praktiske. Så da tok jeg sagen i egne hender!
En tur innom Biltema & Maxbo for materialer, og så ble det lørdags kveld å bygge kos på meg. Jeg hadde tegnet opp hva jeg ville ha, så da er det bare å sette igang. Borre hull til plugger, lime, pusse litt og 123....nesten ferdig.  Mangler siste detaljene. Har flotte hjul som skal på alle ben og så skal det hele beises. Men det er gøy å "klare sjøl". Så sett igang!

ps! stolene fant jeg utenfor en kontainer. De skal få noen strøk maling. Super gode å sitte i, og veldig fine!

1 kommentar:

  1. Hei Siv!

    Så fin blogg du har! Har kost meg med noen av innleggene din og føler meg veldig inspirert akkurat nå - takk!
    Ha en fin uke videre.
    Hilsen Sølvi :-)

    SvarSlett