tirsdag 18. september 2012

Smaken av inspirasjon !

Jeg har lenge følt at kjøkkene mitt manglet noe, og siden jeg leier (..og kan ikke gjøre som jeg vil :( ), har jeg vært litt tom.
Så våknet jeg opp i dag med et stooort behov for det lille ekstra. Og etter en kopp te , noen ELLE decoration og litt Sweet Paul...Der var det. Hvorfor ikke bare begynne å dekorere veggen med noe av det beste jeg vet. MAT. Det er så mange dyktige kokker og fotografer, så disse bildene gir jo både appetitt og inspirasjon. Da er ihvertfall jeg fornøyd :)
Så sett igang å riv ut av bladene dine.Er du heldig å eie, kan du jo ta decoupage lim på.
Kan love at det hjelper på humøret.



 



1 kommentar:

  1. hmm, nå ble jeg inspirert her. Har selv en vegg over kjøkkenbenken hvor jeg har limt fast små prøver av tapet, kanskje det er tid for å skifte dem ut med bilder av mat og oppskrifter. Takk for tipset : )

    SvarSlett