fredag 14. september 2012

med all respekt

Og som tittelen hentyder er det jo ikke hvem som helst respekten peker mot.
Vårt FANTASTISKE kongepar.
Jeg fant disse flotte postkortene i en kiosk, og tenkte med en gang at de fortjente en unik ramme. Noe med tyngde, noe med sjel,  og ikke minst, som har en god historie. Så det bar ut i garasjen...litt saging...og litt mer saging...pusse pusse..trelim og stiftepistol. Voilà !!

Gleder meg til bilde fra de nye eiernes hytte...og gjett hvor de skal henge ??



 

2 kommentarer:

  1. Hei du! Så glad jeg fant den fine bloggen din, legger meg til som følger og gleder meg til fortsettelsen :)
    Ta gjerne turen innom meg du også :)
    God lørdag!!!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. god morgen. så koselig å høre. tar gjerne turen innom deg. Nyt dagen :) Siv

    SvarSlett