tirsdag 4. juni 2013

2469 moh.

Den første sol
på Galdhøpiggen
Dovregubben hilser dagen
Solen, stiger opp

Opp til gleder opp til sorger
opp og si god morgen Norge

 
 
Her kommer et lite stilleben fra 07.07.2010.
I min stue henger det mange bilder. Bilder av familie, små og store. Men på hedersplassen henger et stort bilde fra nettopp denne datoen, den dagen vi besteg toppen av Norge. Med sine 2469 moh. lokket denne sommerferie dagen oss opp til toppen av Galdhøpiggen. Fridtjof 6 år, Celine, 8 år og meg, Ravn 8 år og Gaute min  Vi gikk fra Juvasshytta, over breen, opp til toppen og ned igjen. Vi var, med all grunn, veldig stolte av oss selv. For å bevare denne stolte mestrings følelsen har jeg satt flere elementer sammen i nærheten av bilde, for å skape en helhet. Og da jeg fant noen vakre bokstaver på Bolina, ble det hele komplett. Så om høyder frister, er dette en tur barna aldri vil glemme. Les mer på Ut.no. God tur!
 






1 kommentar:

  1. Fin familie i en veldig flott ramme :)
    Liker at det er litt rufsete i kantene, spesielt sammen noe helt glatt!

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett