søndag 28. april 2013

Deilig økologisk !

Etter en fantastisk mor/datter helg, sitter vi igjen med mange fine minner og inntrykk. Vi har gjort Gøteborg, Fjallbacka, Grabbestad og Son. Og jeg elsker vestkysten av Sverige...men Son var nytt for meg. Wow, så koselig!
Etter en titt igjennom sentrum, falt vi inn døren på StiLi Mat. For meg som er middels opptatt av økologisk og god mat for kropp og sjel, var dette en nydelig butikk å oppdage.
I tillegg hadde de by Burin. Så har du tid....












1 kommentar:

  1. Hei der!!
    Så gøy med tur!! Kunne gjerne vært og sett litt i hyllene med økologiske produkter! Masse jeg kunne kjøpt:-)Vasken på bildet var superfin! Jeg har en lysbrun som ligner, emn et annet merke...
    Følger deg gjerne og kommer innom igjen:-)
    Velkommen innom min blogg!!
    Klem Siri

    SvarSlett